Apple iPhone 8GB zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 8GB zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Riick 06-06-2009
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

In 1 woord geweldig. Ik heb de Iphone 8Gb. Alles werkt geweldig! Wat in aanbeveel is om de Iphone te jailbreaken. Zo kun je je eigen themas toepassen en andere aanpassing doen. Bijvoorbeeld eiegen rintones, uitgebreide bluetooth, mms, camera aplicaties.

romani 03-12-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

spijt, dat is wat ik heb met betrekking tot de aanschaf van dit toestel. ik gebruik al jarenlang toestellen van nokia en ik wou dat ik daar was gebleven.

het toestel heeft voor mij de volgende nadelen:
- sms: je kan geen ontvangstbevestiging van verzonden sms-berichten ontvangen;
- mms: niet mogelijk;
- navigatie: de kaart beweegt niet mee, geen gesproken aanwijzingen;
- internetbrowser; valt regelmatig weg of loopt vast; waarna toestel opnieuw opstart;
- batterij; gaat bij mij nog geen dag mee, dus je loopt altijd met een oplader op zak;
- ringtones: je kan niet je eigen ringtone bij geuploade muziek selecteren; voor een andere ringtone moet je naar de apple-site: betalen voor nieuwe ringtones;
- bluetooth; ik kan bellers/gebelden goed horen via mijn standaard ingebouwde bluetoothset in mijn auto; de bellers/gebelden horen mij altijd slecht (hier had ik via nokia bluetooth nooit last van);
vormgeving: als je langer belt met dit toestel krijg je kramp in je hand; daarnaast is sms-en met 1 hand lastig;

voordelen:
- fijn toetsenbord waardoor je eenvoudig kan typen zonder dat een pennetje oid nodig hebt;
- fijne agenda;
- sms: je ziet alle verzonden en ontvangen berichten mbt hetzelfde nummer geopend in 1 scherm;

Marten Buijs 30-10-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Ik ben erg enthousiast over de iphone. Het design is geweldig, maar ook de mogelijkheden! Zo is de internetverbinding heel snel, kan je volledige pagina's zien en niet maar een gedeelte zoals bij de meeste telefoons. De apps. zijn ook erg leuk en veelal gratis te dowloaden van de app.store. Verder synct. de telefoon perfect met mijn macbook en kan ik zo al mijn contacten en afspraken in een handomdraai overzetten. Fotocamera die erop zit is ook van erg goede kwaliteit. Minpunt is dat er geen mogelijkheid bestaat om via bluetooth bestanden van andere en naar ander telefoons te sturen. Bluetooth werkt wel perfect met mijn Parrot carcit.
Natuurlijk de ingebouwde ipod touch die een lust is om mee te werken!
Kortom: Een snelle, stabiele, mooie en vooruitstrevende telefoon die absoluut zijn geld voor mij opbrengt!

Rob 13 27-09-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Ik heb er een maand mee gespeeld, maar toen was ik er ook klaar mee.
Slecht geluid, ik ben nooit een fan van de ipods geweest.
Contacten niet gesynchroniseerd met de agenda.
ligt niet lekker in de hand, te breed en vaak twee handen nodig
Nee, niets voor mij, heel snel mijn Nokia weer in gebruik genomen.

M.R.Klomp 13-09-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Mooie telefoon / iPod, touchscreen werkt heerlijk. Heb in de de afgelopen jaren veel Nokia's versleten, Ooit begonnen met de 3310! Heb een HTC gehad en na 2 weken weer verkocht. De iPhone werkt gewoon lekker. Wel jammer dat je voor de mp3 altijd iTunes moet gebruiken. Ook jammer dat de opties voor geluiden toeveogen beperkt is. Erg prettig is de Internetbrowser. Eindelijke een telefoon waarmee je goed kunt internetten en duidelijk de teksten kunt lezen.
Van het uiterlijk moet je houden. Ik wel.

Yvonne Tel 05-09-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Laat ik voorop stellen dat ik een enorme Apple fan ben. Ik kon ook niet wachten tot mijn contract afgelopen was. Gisteren Iphone gehaald en niets..... Hij herkent Itunes niet of m'n Imac herkent de Iphone niet. Vervolgens T-Mobile gebeld...bel morgen maar terug. Vandaag T-mobile gebeld...wij bellen u terug. Nu op Forums gekeken en problemen met de Ipone...niet te tellen. Had ik maar eerder op de forums gekeken! Jammer dat de Ipone niet bij Vodafone of KPN zit. Zo'n slechte service heb ik nooit gehad. Indien het vandaag niet opgelost wordt dan gaat hij vanavond terug naar de winkel. Wat een tegenvaller!

1955 07-06-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

zeer goede mp3 speler on board en een geweldig mooie gsm die kan bellen en sms en en wifi, meer heb je niet nodig.

h.j. sanders 08-05-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

nadat ik 4 generaties MDA's versleten had in November de Iphone laten opsturen uit de USA. Vanaf minuut 1 een briljant apparaat waaraan mijns inziens geen enkele andere mobiel telefoon kan tippen. Ja hij heeft geen UMTS en/of HDSPA (had de compact III/HTC p3300 ook niet) en jammer genoeg ook geen GPS. Alle ander features zijn echter zoveel beter dat ik nu ook ben overgestapt van Microsoft naar Apple voor de PC (een verademing). Ik vind dat de Iphone een dermate grote stap heeft gezet in een perfecte alles in 1 (mp3 speler, telefoon, agenda, mailserver, internet, camera, opslag) oplossing dat ik de kans klein acht dat er ooit nog iets de Iphone benaderd. Ik denk wel dat je enigzins bereid moet zijn de mogelijkheden te gebruiken en te verkennen. Maw als je alleen een tel met email wilt.....koop alsjeblieft een blackberry! Naast alle los of de binnenkant vind ik het ook nog eens een prachtig gestyld apparaat met een onovertroffen interface (en ik ben behoorlijk kritisch). Minpunten; Geen GPS, Geen UMTS, relatief snel leeg 2-3 dagen maar een MDA doet dat niet veel beter, je moet 'm jailbreken om er echt leuke dingen mee te doen en da's niet voor iedereen even eenvoudig, ik kan er niet meer zonder ;-)
Pluspunten; teveel om op te noemen (zie boven)

Jadwiga 01-05-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Qua interface is deze telefoon geweldig. Alles werkt heel gemakkelijk. Grote minpunten zijn:
- het ontbreken van UMTS
- het steeds nodig hebben iTunes om er muziek e.d. op te zetten
- bluetooth alleen kunnen gebruiken in combinatie met een headset of carkit (dus niet voor gegevensoverdracht)

Maar via wifi surfen op internet of emailen gaat uitstekend!

stormmm 24-04-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Ik heb deze iPhone nu een week, wat een geweldige telefoon is dit! Hiervoor had ik een samsungU700 maar daar was ik zeer ontevreden over. Over de iPhone niets dan lof!

queenfan 17-04-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Ik heb nu de iPhone een week in bezit en wat een telefoon.
Was altijd een fan van Nokia door hun gebruiksvriendelijkheid maar dit slaat alles wat een geweldig apparaat.
Het was eerst een 1.1.3, heb het zelf geupdate naar 1.1.4 en ben er zo tevreden over dat ik zodra hij in Nederland uitkomt en ik kan mijn abonnement weer verlengen komt er een nieuwe.

Heb je de kans om er een aan te schaffen doe het, het zal je niet tegenvallen.

JetGadget 16-04-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

vind het een hele duidelijke telefoon waar denk ik iedereen wel mee overweg kan. Grote cijfers bij de beltoetsen maken deze ook voor ouderen goed geschikt.
makkelijk emailen en echt internetten is nu ook eindelijk op een mooi groot scherm mogelijk.
lekker al je muziek en documenten bij je want die 8 of 16 gb is een hoop. natuurlijk de ipod functie is geweldig maar ook de filmpjes op youtube en de geweldige beeldkwaliteit maken het erg leuk allemaal.
heb hem nu paar maanden heb al veel mensen geholpen met unlocken . super ding iedereen die ik ken is er blij mee.

yvonnevdb 12-04-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Wat een super telefoon in gebruik!!! MIjn man gaat veel naar amerika en heeft voor iedereen al zo'n telefoon meegeneomen> Ze zijn super gemakkelijk te bedienen en simpel je hebt geen gebruiksaanwijziging nodig! Alles is gemakklijk eraan, ook zeer handig is de ipod ingebouwt.

EEN GROOT NADEEL IS; je mag hem niet laten vallen want dan is het over met de iphone.
Zowel ik als een vriend van me heeft hem een keer laten vallen en dat overleven ze niet!! OP het eerste gezicht is er niets aan de hand maar een aantal dagen verder stopt hij er ineens mee. Het screen word dan zwart en je kunt er dus niets meer mee. Ik ga hem vandaag terug brengen voor reparatie.

Verder super fijne telefoon!!!

Gvdweijer 06-04-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

De iPhone is echt een geweldig ding! Makkelijk internetten en bellen!

Topding!

iPhone-Marco 05-04-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Ik heb deze telefoon nu een half jaar en voor mij is dit DE ultieme telefoon. Ik heb de telefoon uit Amerika gehaald en toen gehackt (want toen was hij nog niet sim-lock vrij te koop in NL) en heb er sindsdien alleen maar plezier van gehad! Vooral de Internet en E-mail functies werken perfect, en bellen doet hij ook heel goed! Echt het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de speaker wat aan de zachte kant is (om muziek te luisteren) maar voor de rest verslaat hij alle telefoons zonder twijfel!

macfan 27-03-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

top telefoon niets op aan te merken gewoon kopen en ik garandeer je dat je er geen spijt van zult krijgen!

David1977 11-03-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Het laatste jaar verschillende gsm's versleten waar ik niet echt tevreden over was, maar deze is echt een blijver. Ik ben niet vlug onder de indruk maar het is toch wel een super product! Internet via wifi is supersnel, slechts één knop en al de rest via het touchscreen, groot scherm, niet te zwaar, stevig, zeer mooi design, alles werkt perfect.
Koop een Bose sounddock en hij dient ook nog eens als een schitterende muziekinstallatie.
Een product dat superlatieven verdient!

gerwinbrouwer 08-03-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Door m'n werk veel met telefoons te maken en deze telefoon is het beste wat me tot nu toe is overkomen!
Internet bv is gewoon echt internet op je mobiel!
De bediening is simpel en gebruiksgemak en vormgeving super!!

sdekker 04-03-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Sinds december 2007 een iPhone in gebruik. Meegenomen uit New York en zelf klaargemaakt voor gebruik in Nederland.

De iPhone is een fantastisch apparaat dat zoveel meer is dan een telefoon:
- iPod
- emailprogramma
- internetbrowser
- mini-computer

Bediening is werkelijk fantastisch met het touchscreen en zeer gebruiksvriendelijk.

Het scherm is goedgeschikt voor browser en dankzij de zoomfunctie kan je bijna elke site bezoeken.

Minpuntje is de snelheid van GPRS-internet: je moet soms lang wachten.

Het is aan daarom te raden zoveel mogelijk de WiFi optie te gebruiken, dit werkt als een trein.

Bluetooth werkt ook goed (in Audi A4). Daarnaast is de handige bijgeleverde headset goed bruikbaar en gelijk een goede headphone met mini-afstandsbediening.

En wat ook leuk is: bijna niemand heeft hem dus je hebt een èchte gadget.

Synchroniseren met Outlook agenda en contacts gaat goed via iTunes. Muziek, video's en podcasts zijn er ook.

Mijn gadget van het jaar, nog nooit zoveel plezier gehad met een aankoop!

Een minpuntje: kwaliteit van de speaker is zo-zo, bellen doe ik daarom vaak met de bijgeleverde headset.

ZZZZ 27-02-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Ik heb dit toestel in de VS aangeschaft en ben zeer tevreden. Alles werkt goed en naar behoren. Het beeld is groot en scherp, en de touchfunctie werkt heel precies. Je pikt overal WIFI op en ik heb nooit problemen met verbinden. Batterij gaat lang mee als je de wifi uitzet als je deze niet gebruikt. Het speakergeluid is eigenlijk het enige wat mij tegenvalt, daar hadden ze wel kunnen kijken naar Nokia.

Het enige wat de telefoon in mijn oogpunt mist is de UMTS technologie, niet dat ik er vaak gebruik zou willen maken, maar GPRS is toch wel heel traag voor als je een keer moet.

Ook heb ik de telefoon al een paar keer echt hard laten vallen, en deze is echt degelijk. Helemaal niets aan de hand, ook is het scherm behoorlijk krasvast.

Ramy 10-02-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

De Apple Iphone, ja ja ja. Heb em nu alweer ruim een half jaar en het blijft de beste telefoon die ik ooit heb gehad. Zijn pluspunten zetten zijn minpunten in de donkerste schaduw.

Belangrijkste redenen om dit toestel te kopen?

1. Het is geen toestel meer, het is echt een computer, waarbij je met enige behendigheid gewoon eigen programma's op kan instaleren.

2. Het gebruiksgemak is ronduit subliem.

3. Apple blijft de software voor deze iphone constant bijwerken met nieuwe toepassingen via 'Itunes' .

Vooral dit laatste zorgt ervoor dat de minpunten van de Iphone steeds meer weggewerkt worden.

Haje 09-01-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

uiterst tevreden. Goed advies gekregen en alle functies doen tot volle tevredenheid

Robj 07-01-2008
Geschreven voor: Apple iPhone 8GB zwart

Eindelijk een fatsoenlijke telefoon die met Mac synchroniseerd.Batterij gaat in eerste instantie 3dagen mee, maar na het installeren van een applicatie waarmee je behalve bluetooth,wi-fi en edge ook ssh kunt uitzetten gaat de batterij wel 6 dagen mee.( van 0800 uur tot 2400 uur). Bluetooth werk helaas allen maar met een bepaalde headset van apple.
Het typen gaat makkelijk en snel en met minder fouten dan ik had gedacht. Kortom voor bellen, sms-en en agenda een prima toestel maar er zijn andere toestellen met meer mogelijkheden op de markt.